.

Glitter Text Generator at TextSpace.net

Aktiviti Dalam Bengkel

Jumaat, 2 Julai 2010

Aktiviti minggu ini (28 Jun 2010 - 2 Julai 2010)

28 Jun 2010


Pada isnin yang lepas,maka tamatlah minggu PSS yang mana telah di jalankan selama 1minggu,banyak aktiviti yang telah dijalankan seperti kuiz, Tayangan filem, Bacaan buku-buku baru di perpustakaan.Tahniah kepada pelajar-pelajar yang memenangi pertandingan yang di sertai.

Minggu koperasi juga telah dijalankan pada minggu ini bermula dari 28 Jun hingga 2 Julai 2010 yang mana pelancarannya telah di laksanakan pada waktu perhimpunan. Upacara simbolik menanam pokok bunga oleh Ayahanda Tuan Pengetua telah di adakan bagi merasmikan pembukaan minggu koperasi. Banyak aktiviti yang telah dijalankan sepanjang minggu koperasi.Tahniah kepada pelajar yang menyertai.



Selain itu juga, khursus LMS bagi guru-guru yang terlibat juga telah di adakan pada hari tersebut. Pelbagai ragam guru yang boleh di lihat sewaktu kelas dijalankan,maklumlah orang putih yang mengajar.apapun selamt berkhursus buat semua guru


30 Jun 2010

Pada pagi 30 Jun pula, bukan main lagi cikgu cikgu kita bergaya habis dengan baju korporat.nampak macam orang orang korporat plak..semuanya hensem dan cun cun belaka.


ni plak gambar kandid masa sesi fotografi di jalankan


semua guru dah tak sabar nak ambil gambar


selepas sesi bergambar,program laluan kerjaya bagi pelajar pelajar dan jualan telah di adakan bermula dari 7.30 pagi hingga 12.20 tengahari.Beberapa buah intitusi pengajian tinggi awam dan swasta terlibat bagi memberi gambaran awal kepada para pelajar.Di antaranya UniKL MFI,Politeknik,UniSEL dan banyak lagi. 




Dalam masa yang sama cabutan bertuah dan aktiviti jualan telah dijalankan bagi memeriahkan lagi program tersebut


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Peminat kami